پورتال اداره آموزش وپرورش استان گيلان
کدمطلب: 1COskk6f      تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ ۰۸:۵۷:۲۲      تعداد بازديد اين صفحه:  ۱۵۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

کاهش میانگین زمان پاسخگویی به شکایات در اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: میانگین زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات از 12 روز در سال 92 به 5 روز در سال 95 کاهش پیدا نموده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مهدی حاجتی با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات از مرداد سال 94 اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و تسهیل در ثبت نام و روند رسیدگی به شکایات اولیاء و فرهنگیان خاطرنشان کرد: میانگین زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات از 12 روز در سال 92 به 5 روز در سال 95 کاهش پیدا نموده است. وی افزود: راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات در راستای تحقق دولت الکترونیک بوده که علاوه بر سهولت  و همچنین صرفه جویی هزینه ، زمان رسیدگی به شکایات را به میزان قابل توجهی کاهش داده است .

موردی جهت نمایش و جود ندارد.
دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط آموزش و پرورش در سایت منتشر خواهد شد «پیام‌هایی که شامل تهمت یا افترا باشدمنتشر نخواهد شد» پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد
آخرین اخبار
اخبار برگزیده
دیدگاه